Jeśli chcesz aby Twoje reklamy były dalej poprawnie wyświetlane, a strona zabezpieczona – to ten kurs jest dla Ciebie! Jeśli chcesz aby Twoje reklamy były dalej poprawnie wyświetlane, a strona zabezpieczona – dobrze trafiłeś!
Skorzystaj z oferty!
Wprowadzenie Trybu Zgody v2 od marca 2024 roku to kluczowy krok dla wszystkich stron internetowych i aplikacji. Zastosowanie certyfikowanej platformy zarządzania zgodami (CMP) jest niezbędne, aby spełnić nowe wymogi Google.
Google Consent Mode v2 stanowi kluczowy element, zwłaszcza dla firm kierujących reklamy do użytkowników w Unii Europejskiej.
Bez wdrożonego Consent Mode v2, żadne dane dotyczące nowych użytkowników Unii Europejskiej nie będą przechwytywane przez platformy reklamowe, takie jak Google Ads i GA4, po marcu 2024 roku.
Google Consent Mode v2 stanowi kluczowy element, zwłaszcza dla firm kierujących reklamy do użytkowników w Unii Europejskiej. Bez wdrożonego Consent Mode v2, żadne dane dotyczące użytkowników (na terenie Unii Europejskiej) nie będą przechwytywane przez platformy reklamowe, takie jak Google Ads i GA4, po marcu 2024 roku.
Brak danych o użytkownikach z Unii Europejskiej wpłynie negatywnie na skuteczność list odbiorców i możliwość realizacji remarketingu. Personalizowane kampanie reklamowe staną się utrudnione.
Algorytmy ustalania stawek będą operować na niedokładnych danych, co prowadzi do mniej efektywnych wydatków reklamowych i mniej skutecznej alokacji budżetu.
Platformy reklamowe nie będą w stanie przechwycić danych dotyczących nowych użytkowników z Unii Europejskiej, co znacząco ograniczy skuteczność kampanii reklamowych.
Pomiar i raportowanie będą niemal bezużyteczne, ponieważ dane będą niekompletne. To utrudni analizę efektywności kampanii i podejmowanie trafnych decyzji marketingowych.
Jesteśmy zespołem, który powstał w odpowiedzi na kompleksowe potrzeby naszych klientów. Dotychczas jako wolni strzelcy, obecnie pod wspólną marką dostarczamy najwyższej jakości doświadczenia marketingowe dla Twoich klientów. Posiadamy doświadczenie w zakresie marketingu B2C i B2B, sprzedaży i technologiach internetowych.
Wszystko po to, byś mógł skupić się na rozwoju marki, a nam pozostawił kompleksową obsługę marketingową.
Zwolenniczka optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Swoje doświadczenie zawodowe zbierała w jednym z największym e-commerców w Polsce w grupie x-kom (al.to, Combat). Współpracowała z takimi markami jak Acer, Apple, Lego, Dell, Philips.
Działa precyzyjnie i skutecznie o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google oraz nagrody marketingowe.
Wszystko po to, byś mógł skupić się na rozwoju marki, a nam pozostawił kompleksową obsługę marketingową.
Przeprowadziły skrupulatną analizę moich narzędzi reklamowych, wychwyciły błędy i skonfigurowały je poprawnie. W końcu przestałam być Zosią Samosią i oddałam temat reklam w ręce profesjonalistów. Teraz spokojnie mogę zajmować się tym co lubię najbardziej – tworzeniem nowych produktów oraz tworzeniem treści na moje social media oraz stronę.
Dziewczyny polecił mi znajomy, który współpracował z nimi już kilka miesięcy. Pierwszy kontakt miałam z Karoliną, umówiłyśmy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym przedstawiłam moje problemy ze sklepem internetowym. Umówiłyśmy się na płatny audyt narzędzi reklamowych oraz sklepu. Dzięki dziewczyną wdrożyłam wszystkie niezbędne zmiany ( między innymi dyrektywę Omnimus o której nie miałam zielonego pojęcia). Moje reklamy w końcu przynoszą pieniądze dla mojego biznesu.
Wszystkie informacje są przedstawione jasno i klarownie! Polecam kurs, dzięki niemu zaoszczędziłem kilka tysięcy złoty na zatrudnieniu specjalisty.