Kurs online

Consent Mode v2:

Jeśli chcesz aby Twoje reklamy były dalej poprawnie wyświetlane, a strona zabezpieczona – to ten kurs jest dla Ciebie! Jeśli chcesz aby Twoje reklamy były dalej poprawnie wyświetlane, a strona zabezpieczona – dobrze trafiłeś!

Skorzystaj z oferty!

Czym jest Consent Mode 2.0

Wprowadzenie Trybu Zgody v2 od marca 2024 roku to kluczowy krok dla wszystkich stron internetowych i aplikacji. Zastosowanie certyfikowanej platformy zarządzania zgodami (CMP) jest niezbędne, aby spełnić nowe wymogi Google.

Google Consent Mode v2 stanowi kluczowy element, zwłaszcza dla firm kierujących reklamy do użytkowników w Unii Europejskiej.

Bez wdrożonego Consent Mode v2, żadne dane dotyczące nowych użytkowników Unii Europejskiej nie będą przechwytywane przez platformy reklamowe, takie jak Google Ads i GA4, po marcu 2024 roku.

Konsekwencje braku implementacji Google Consent Mode v2:

Google Consent Mode v2 stanowi kluczowy element, zwłaszcza dla firm kierujących reklamy do użytkowników w Unii Europejskiej.  Bez wdrożonego Consent Mode v2, żadne dane dotyczące użytkowników (na terenie Unii Europejskiej) nie będą przechwytywane przez platformy reklamowe, takie jak Google Ads i GA4, po marcu 2024 roku.

Brak Consent Mode v2 wiązać się będzie z następującymi konsekwencjami:

Ograniczona funkcjonalność list odbiorców i remarketingu:

Brak danych o użytkownikach z Unii Europejskiej wpłynie negatywnie na skuteczność list odbiorców i możliwość realizacji remarketingu. Personalizowane kampanie reklamowe staną się utrudnione.

Algorytmy ustalania stawek na niedokładnych danych:

Algorytmy ustalania stawek będą operować na niedokładnych danych, co prowadzi do mniej efektywnych wydatków reklamowych i mniej skutecznej alokacji budżetu.

Brak przechwytywania danych:

Platformy reklamowe nie będą w stanie przechwycić danych dotyczących nowych użytkowników z Unii Europejskiej, co znacząco ograniczy skuteczność kampanii reklamowych.

Zanik prawidłowego pomiaru i raportowania:

Pomiar i raportowanie będą niemal bezużyteczne, ponieważ dane będą niekompletne. To utrudni analizę efektywności kampanii i podejmowanie trafnych decyzji marketingowych.

Kurs online Consent Mode 2.0

Co znajdziesz w kursie?

Część 1

Czym jest Consent Mode Advanced i czym różni się od Basic i dlaczego jest to kluczowe wdrożenie dla Twojego biznesu:

Pliki Cookies w Analityce i Marketingu

Kontekst Prawny

Jakie zmiany wprowadza Consent Mode Advanced (2.0)

Modelowanie Danych i Konwersji w Consent Mode Advanced (2.0)

Część 2

Przygotowanie dostępów i odpowiednich narzędzi

Weryfikacja obecnego wdrożenia

Weryfikacja dostępu i potrzebnych narzędzi podczas wdrożenia (dostęp do strony, GTMa)

Część 3

Utworzenie i konfiguracja Platformy Consent Management Platform

Założenie konta w Cookiebot

Konfiguracja konta oraz personalizacja narzędzia 

Integracja Cookiebota w 3 wariantach (GTM, wtyczka WordPress oraz wdrożenie manualne)

Część 4

Wdrożenie Consent Mode Advanced (2.0) przez Google Tag Managera

Założenie konta w Cookiebot

Konfiguracja konta oraz personalizacja narzędzia 

Integracja Cookiebota w (GTM)

Część 5

Weryfikacja poprawności wdrożenia

Kim jesteśmy?

Jesteśmy zespołem, który powstał w odpowiedzi na kompleksowe potrzeby naszych klientów. Dotychczas jako wolni strzelcy, obecnie pod wspólną marką dostarczamy najwyższej jakości doświadczenia marketingowe dla Twoich klientów. Posiadamy doświadczenie w zakresie marketingu B2C i B2B, sprzedaży i technologiach internetowych.

Wszystko po to, byś mógł skupić się na rozwoju marki, a nam pozostawił kompleksową obsługę marketingową.

Kto poprowadzi Twoje szkolenie?

Karolina Mróz

Zwolenniczka optymalizacji i wyciągania maksymalnych efektów z każdej kampanii. Swoje doświadczenie zawodowe zbierała w jednym z największym e-commerców w Polsce w grupie x-kom (al.to, Combat). Współpracowała z takimi markami jak Acer, Apple, Lego, Dell, Philips. 

Działa precyzyjnie i skutecznie o czym świadczą wszystkie certyfikaty Google oraz nagrody marketingowe.

Wszystko po to, byś mógł skupić się na rozwoju marki, a nam pozostawił kompleksową obsługę marketingową.

Karolina

opinie

Co mówią nasi klienci?

" Dzięki dziewczyną z DIGID w końcu uwierzyłam, że można zarabiać na reklamach w internecie."

Przeprowadziły skrupulatną analizę moich narzędzi reklamowych, wychwyciły błędy i skonfigurowały je poprawnie. W końcu przestałam być Zosią Samosią i oddałam temat reklam w ręce profesjonalistów. Teraz spokojnie mogę zajmować się tym co lubię najbardziej – tworzeniem nowych produktów oraz tworzeniem treści na moje social media oraz stronę. 

Joanna

"Od samego początku byłam zadowolona z kontaktu z agencją DIGID."

Dziewczyny polecił mi znajomy, który współpracował z nimi już kilka miesięcy. Pierwszy kontakt miałam z Karoliną, umówiłyśmy się na niezobowiązujące spotkanie, na którym przedstawiłam moje problemy ze sklepem internetowym. Umówiłyśmy się na płatny audyt narzędzi reklamowych oraz sklepu. Dzięki dziewczyną wdrożyłam wszystkie niezbędne zmiany ( między innymi dyrektywę Omnimus o której nie miałam zielonego pojęcia). Moje reklamy w końcu przynoszą pieniądze dla mojego biznesu. 

Kasia

"Dzięki kursowi samodzielnie mogłem wprowadzić Consent Mode V2 w mojej witrynie, bez stresu."

Wszystkie informacje są przedstawione jasno i klarownie! Polecam kurs, dzięki niemu zaoszczędziłem kilka tysięcy złoty na zatrudnieniu specjalisty. 

Sławek

Do kursu dołączyło już ponad:

+ 0
KURSANTÓW
cena

Porozmawiajmy o cenie

CONSENT MODE 2.0 for WordPress

PRZEDSPRZEDAŻ (PREMIERA: 05.03.2024 r.) Kurs on-line
599zł netto
299 zł netto
  • Dołącz teraz zanim cena się zmieni!
  • Szkolenie wideo - krok po kroku
  • Wdrożenie dla środowiska WordPress i WoCommerce
  • Samo mięso - praktyczna wiedza
  • Bezterminowy dostęp do szkolenia
  •